WIZYTA SZEFA SERWISU TRIMBLE NA EUROPĘ – AUDYT SERWISU IMPEXGEO

Warszawa – Nieporęt, 30 sierpnia 2005. Thomas Huebner, szef działu serwisu produktów geodezyjnych na Europę, Bliski Wschód i Afrykę odwiedził siedzibę firmy Impexgeo. Celem wizyty było dokonanie audytu naszego serwisu w zakresie produktów firm Trimble i Nikon.

Trimble mając na względzie podnoszenie standardów obsługi klienta okresowo sprawdza swoje autoryzowane serwisy pod kątem przestrzegania norm i procedur fabrycznych, jakości obsługi klienta, wyposażenia w specjalistyczne narzędzia serwisowe, utrzymywania odpowiednich zapasów części zamiennych i ciągłego kształcenia serwisantów poprzez uczestnictwo w szkoleniach serwisowych. Audyt wypadł bardzo pomyślnie dla Impexgeo – spełniamy wszystkie wymagania stawiane autoryzowanym serwisom Trimble i Nikon. Potwierdzeniem pozytywnych wyników kontroli jest certyfikat audytu, który otrzymaliśmy.

Obecnie Impexgeo posiada jedyny autoryzowany (i mający pomyślnie wykonany audyt) serwis instrumentów geodezyjnych i odbiorników GPS firm Trimble i Nikon w Polsce. Dotyczy to nie tylko aktualnych produktów Trimbla i Nikona lecz również instrumentów Zeissa i Geodimetra – firm przejętych przez Trimbla.

Serwis Impexgeo Serwis Impexgeo
Thomas Huebner przygląda się komputerowemu sprawdzaniu instrumentu na stanowisku kolimatorowym. Stoją od lewej: Czesław Urbański – szef serwisu Impexgeo, Thomas Huebner – szef serwisu Trimble na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.